zondag 18 april 2010

Craft Room Clear Out Candy

Ik ben nog erg nieuw in de blog-wereld, maar ben al een paar keer de term "Craft Room Clear Out Candy " tegengekomen. Als ik het goed begrijp, dan houdt het in dat je via je blog ongebruikte knutselspulletjes aanbiedt (gratis), die je zelf niet gebruikt omdat je ze bijvoorbeeld dubbel hebt of er een te grote voorraad van hebt. Ik vind het een erg leuk initiatief, en gezien mijn verzamelwoede (ook wel bekend als "hamsteren") is het denk ik wel een goed idee als ik me er ook eens aan ga wagen. Wordt vervolgd :-) .

Bedankt voor je bezoek,

2 opmerkingen:

  1. Hoi Essie!

    Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik heb zelf mijn melkpakje gemaakt aan de hand van een patroon van een ander doosje dat ik voor mijn silhouette (snijmachine) heb gekocht. Ivm copyright kan ik dat patroon niet doorgeven, maar ik kan je wel dit patroontje geven. Hopelijk heb je er wat aan! :) melkpakje

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Larissa, hartelijk bedankt voor het patroon. Ik ga het snel eens uitproberen.

    Groetjes van Esther

    BeantwoordenVerwijderen