zaterdag 15 mei 2010

kralen, beads, perlen.....

Al een aantal jaar geef ik workshops in sieraden maken. Een nadeel hiervan is dat ik bijna geen kralenwinkel of -groothandel voorbij kan lopen zonder iets te kopen :-) Mijn hobbydomein puilt daarom uit van de kralendozen (en andere "rommel"). Een kleine impressie ->
Wat extra voorraad zie je hier:













De kralendozen links op de foto zijn bestemd voor de workshops. Als ik het goed heb geteld dan zijn het er 63. Hier komen altijd nog een stuk of 10 dozen bij met slotjes, metalen onderdeeltjes, draad, veters, waxkoord enz.




En als laatste, op de foto rechts, (o.a.) mijn kralendozen die zijn bestemd voor eigen gebruik:

Verder maak ik zelf ook nog glaskralen op mijn brander wanneer mijn agenda dat toelaat, maar die kralen hebben voor een groot deel al een plaatsje gekregen aan mijn iMenso-armbanden. De kralen die ik zelf niet draag zijn bestemd voor de verkoop, of als bijvoorbeeld verjaardagskadootje voor een kralenliefhebster in mijn directe omgeving.

Kan een mens ooit te veel kralen hebben? Ik denk het niet :-)

Bedankt voor je bezoek,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten