zaterdag 6 november 2010

afscheid van mijn forum

Tot mijn verdriet heb ik net afscheid genomen van mijn kleine, maar gezellige creatieve forum. Ik heb er een paar jaar met veel plezier aan gewerkt. Ondanks dat we met niet zo veel leden waren, was het een gezellig groepje meiden met dezelfde creatieve interesses. O.a. door een verhuizing van mijn werkplek waardoor ik nu veel langere dagen maak, heb ik geen tijd en vooral geen fut meer voor mijn forumpje en mijn vele hobbies. Ik ben al blij als ik 's avonds weer veilig thuis ben, met al die gekken in het verkeer! Mijn werk en lange dagen slokken al mijn energie op, meestal zit ik boven mijn bord avondeten of mijn knutselwerkje te dommelen, waardoor ik vaak al vroeg naar bed ga. En dan blijft er geen tijd meer over voor leuke dingen zoals knutselen of een forum....
Bedankt voor je bezoek,

2 opmerkingen:

  1. Ahhh esther dat is toch ook geen leven meid!! Je werkt om te leven en je leef niet om te werken hoor!!

    Ik hoop dat het zal veranderen voor je zodat je toch weer wat fut krijg om andere dingen te kunnen doen dan alleen maar werken eten slapen :)

    Hugs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Ria, dat is lief van je. Ik hoop ook dat er snel verbetering in komt, maar zoals het er nu uitziet gaat dat nog wel even duren....

    BeantwoordenVerwijderen