maandag 9 april 2012

update (privé en webshop)

Het is al weer bijna een jaar geleden dat ik hier voor het laatst een bericht heb geplaatst. In de tussentijd is er op privévlak best veel gebeurd, maar dat is niet geschikt voor publicatie. Laten we het er maar op houden dat ik een behoorlijk bewogen jaar achter de rug heb ;-)
Mijn gezondheid laat helaas te wensen over, waardoor ik heel weinig energie heb. Ik werk nog steeds fulltime, maar verder ben ik bijna niet vooruit te branden. Op creatief gebied komt er daarom maar héél erg weinig uit mijn handen. Wel heb ik hard gewerkt om mijn webshop LBDE (www.la-bigiotteria.com) aan te passen en hopelijk ook te verbeteren, en zijn er flink wat artikelen aan de shop toegevoegd. Ik ga proberen om hier weer wat actiever te worden, en zou het leuk vinden als je af en toe eens komt kijken en een reactie plaatst.
Bedankt voor je bezoek,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten